POBIERZ PROGRAM KONFERENCJI W PDF – POBIERZ PROGRAM

Marek Stączek

Marek Stączek

EdisonTeam

BIOS

Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.

Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G. Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu.

www.edisonteam.pl

ABSTRACT

Jak przejść kryzys?

Chińskie słowo „kryzys” składa się z dwóch chińskich znaków odpowiednio oznaczający „niebezpieczeństwo” i „okazja”. Zapraszam na sesję o fazach przechodzenia przez kryzys, sposobach na wzmocnienie siebie i zespołu, poszukiwaniu rozwiązań, które wiążą się z nowymi realiami i technikach wspierających poszukiwanie pomysłów.