Marta Rosińska

Marta Rosińska

BIOS

Absolwentka Filologii Angielskiej UŁ, absolwentka studiów podyplomowych Zarządzanie w Edukacji Uniwersytet Cambridge, absolwentka studiów podyplomowych Psychologia w Zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, absolwentka kursu dla mentorów British Council, absolwentka kursu RTZ-Racjonalna Terapia Zachowania (Pracownia RTZ, Agnieszka Hottowy), starszy wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim, Dyrektor Metodyczny w English Language Centre, UŁ, doświadczony trener metodyczny, autor licznych podręczników i materiałów edukacyjnych dla młodzieży dla Macmillan Education w Polsce i na Ukrainie, współtwórca, mentor, koordynator i trener w programach Teacher Trainer Academy (nominowanej do nagrody ELTON British Council) i ELT Author Academy, inicjatorka ogólnopolskiej akcji ROK RELACJI W EDUKACJI, inicjatorka programu Qlturalna szkoła, propagator myślenia o kulturze szkoły i kapitale społecznym szkoły.

ABSTRACT

Lider myśli, mistrz edukacyjny czy błękitny przywódca? O rolach współczesnego edukatora

Marta Rosińska & dr Grzegorz Śpiewak

Zawód nauczyciela zawsze był, jest i będzie pełen wyzwań. Trudno, żeby nie był: pracujemy w końcu z ludźmi, których potrzeby i aspiracje ulegają ciągłym zmianom. Czy świadomy, dobrze wykształcony dydaktyk może łatwo sprostać tym wymaganiom? Czy może w szkołach potrzebujemy nauczyciela plus: lidera myśli, który uczy, ale i kształtuje rzeczywistość? Mistrza edukacji, który włada językiem nowoczesnego pojmowania człowieka w procesie uczenia się? Czy wreszcie błękitnego przywódcy, który nie boi się zmian i przeprowadza swój zespół przez trudne chwile rozwoju?

W naszej interaktywnej sesji na żywo podzielimy się nowatorskimi przemyśleniami na temat ról nauczyciela w nowych, (post) pandemicznych realiach oraz pomysłami na rozwój dla ambitnych i aspirujących edukatorów.