Magdalena Kaźmierkiewicz

Magdalena Kaźmierkiewicz

TE Sokrates, IATEFL PL

BIOS

Jest metodykiem nauczania języków obcych w szkole językowej Sokrates. Za najistotniejszą część swojego życia zawodowego uważa towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju, dlatego stworzyła autorskie, trójstopniowe podejście do informacji zwrotnej po hospitacjach zajęć (pre- feedback, feedback i jeszcze raz feedback). Jest współtwórczynią i członkinią zarządu Fairylane-  laboratorium twórczości, szkoleń i aplikacji mobilnych do nauki języków. Jest współautorką aplikacji do nauki słówek i wymowy Jasper’s World dla dzieci w wieku 6-10. Uwielbia się rozwijać- prowadzi szkolenia i sama wciąż się szkoli, a swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się także na łamach bloga zpamietnikametodyka.pl. Jest koordynatorem Teacher Development SIG w Stowarzyszeniu IATEFL Poland.

ABSTRACT

Przewodnik czy towarzysz? O roli metodyka i nauczyciela w przywództwie

Wyobraź sobie, że idziesz na wycieczkę w góry. Niby nic skomplikowanego, przecież dokładnie sprawdziłeś trasę, przygotowałeś potrzebne rzeczy. A jednak zgubiłeś drogę, nie bardzo możesz się odnaleźć, a niebawem zapadnie zmrok. Na swojej drodze, na szczęście, spotykasz dwie osoby. Obie twierdzą, że znają drogę do schroniska, z czego jedna od razu bierze Cię za rękę i prowadzi tam, gdzie uważa, że jest najlepiej, a druga pyta, czego potrzebujesz i pochyla się nad tym, dlaczego zgubiłeś drogę, idąc z Tobą krok w krok we właściwym kierunku. Do którego podejścia jest Ci bliżej, gdy żyjemy w ciągłym, lecz bardzo dynamicznym procesie zmiany? Zapraszam na moją sesję zarówno nauczycieli, jak i metodyków, którzy chcieliby pochylić się nad swoją rolą w przywództwie.