Magdalena Kaźmierkiewicz

Magdalena Kaźmierkiewicz

BIOS

Ukończyła Anglistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz wiele cyklów szkoleniowych i rozwojowych (m.in. Akademię Metodyka PASE, Akademię Young Learners PASE), podczas których nie tylko doskonaliła swój warsztat pracy, ale rozwijała też umiejętności miękkie.  Na co dzień pracuje jako dyrektor ds. nauczania języków obcych w szkole językowej Sokrates, a od ponad 10 lat uczy również języka angielskiego. Za najistotniejszą część swojego życia zawodowego uważa towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju, dlatego stworzyła autorskie, trójstopniowe podejście do rozwojowej informacji zwrotnej po hospitacjach zajęć (pre- feedback, feedback i jeszcze raz feedback), a swoją wiedzą w tym zakresie dzieli się podczas szkoleń dla nauczycieli i metodyków. Jej pasją jest szeroko pojęta psychologia relacji w życiu osobistym i zawodowym, diagnoza potencjału osobistego, a także tworzenie programów szkoleniowych. W latach 2018-19 współpracowała ze stowarzyszeniem PASE, tworząc warstwę merytoryczną konferencji dla nauczycieli. Obecnie koordynuje SIG Teacher Development w IATEFL Poland. Jest również współtwórczynią start-up’u Fairylane –  laboratorium twórczości, nauki i szkoleń. Współautorka aplikacji do nauki słówek i wymowy Jasper’s World dla dzieci w wieku 6-10. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na łamach bloga zpamietnikametodyka.pl.

ABSTRACT

szczegóły wkrótce