Anna Abramczyk

Anna Abramczyk

BIOS

Nauczyciel dyplomowany z 21-letnim stażem nauczania języka niemieckiego w szkole ponadpodstawowej, doradca metodyczny Wrocławskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, egzaminator, współpracuje z OKE we Wrocławiu.  Ekspert MEN do spraw awansu zawodowego. Autorka publikacji metodycznych dla nauczycieli języka niemieckiego. Doktorantka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.

ABSTRACT

Akcja – partycypacja!

Suwak, jigsaw, tempo – duet, ryneczek, placemat, partner-check… Nie znasz tych technik pracy? Pora to zmienić, bo uczenie się to proces emocjonalno-społeczno-poznawczy i to Ty Nauczycielu decydujesz, czy stwarzasz uczniom warunki uczenia się odwołujące się do tych trzech sfer. W trakcie spotkania porozmawiamy o tym, czym skutkuje brak osobistego zaangażowania ucznia w lekcję, kompetencjach metodycznych nauczycieli, rozwiązaniach metodycznych umożliwiających np. maksymalizację czasu mówienia każdego ucznia w trakcie lekcji …, wszak o to nam – nauczycielom języków obcych chodzi – nadrzędnym celem kształcenia językowego jest komunikacja. Ponadto w trakcie spotkania rozszerzysz wachlarz znanych Ci technik pracy. Zapraszam serdecznie.