Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie.
sobota, 9 maja 2020 r.
Kolorami oznaczono odpowiednie pokoje, w których odbywać się będą sesje.
Pokoje: turkusowy, fioletowy, zielony, czerwony, pomarańczowy, szary
Rozwijanie komunikacji ustnej na lekcji języka obcego w perspektywie neurolingwistycznej
dr KATARZYNA MAŁECKA-KUJUNXHIU
Różne konteksty nierówności cyfrowych – wyzwania i propozycje rozwiązań dla zdalnej edukacji (nie tylko w czasach zarazy)
dr hab. PIOTR PLICHTA
„PSR przy tablicy” – podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w edukacji i wychowaniu
dr hab. JACEK SZCZEPKOWSKI, prof. UMK
Quality Teaching – are you an effective, efficient or perhaps efficacious teacher?
Is it possible to measure the quality of our teaching?
dr MARIOLA BOGUCKA
Efektywna komunikacja w zespole wirtualnym
IWONA BOBROWSKA-BUDNY
Turkusowe organizacje z uwzględnieniem turkusowych szkół
prof. zw. dr hab. Andrzej Blikle
English to the power of 10
GARETH DAVIES
Gdzie szukać darmowych materiałów on-line?
PIOTR PLUSKOTA
Jak przejść kryzys?
MAREK STĄCZEK
Attention, cognition & learning – how to prepare and structure online classes to boost effectiveness
PIOTR BUCKI
Nachhaltig unterrichten! Wie setzt man die Prinzipien von DLL praktisch an Umweltmaterialien im Digitalen (aber nicht nur) um?
Nachhaltigkeit unterrichten und nachhaltig wirken – DLL und Ökologie im Deutschunterricht
KARIN ENDE, MAXIMILIAN WEIß, JUSTYNA CIECHAROWSKA
Komunikacja z mózgiem ucznia – instrukcja neurobiologiczna
dr WOJCIECH GLAC
Getting unstuck – stretching out of our comfort zones
MARJORIE ROSENBERG
Edukacja zdalna na SPEcjalne zamówienie
ZYTA CZECHOWSKA, JOLANTA MAJKOWSKA
Czy z tej męki będzie chleb?
MAGDALENA KANIA
Przekleństwo storytellingu, czyli z czym zmaga się nasz umysł w czasie kryzysu
prof. PIOTR ZIELONKA
Nauczyciel języków obcych jako mediator interkulturowy
dr ANNA GRABOWSKA
Godzina Geniuszu, czyli projekty pasji. Jak budować motywację wewnętrzną korzystając z najlepszych wzorców od firm typu Google, HP czy 3M?
MARCIN ZARÓD
Reading and developing expertise in teaching reading
dr PETER WATKINS
Zarządzanie niepewnością*
SEBASTIAN KOTOW
Nauka w relaksie, dlaczego relaks warto stosować regularnie w codziennym życiu i uczeniu się?
RENATA GUT
Looking Beyond the Classroom
KATHERINE STANNETT
Gruppenarbeit im Deutschunterricht
ANNA ŻYCKA
Mediacja językowa receptą na efektywne zadania komunikacyjne
ANIELA TEKIELA
Uczymy się w języku? Nie, my żyjemy w języku
PRZEMYSŁAW STAROŃ
“Tame” the auxiliary verbs to break the barriers in communication.
REGINA SZUSZKIEWICZ
The Study of Messages
MAGDA ZAWADZKA
Jak ułożyć model biznesowy tak, by zwiększyć sprzedaż rok do roku o kilkaset procent
WIKTOR JODŁOWSKI
Mediacja językowa – drogą do komunikacji i autonomii ucznia
ANNA ŻYCKA
First class communication
GARETH DAVIES
Communication, culture and teens
dr PIOTR STEINBRICH
Why Creativity may well turn out to be any teacher’s best friend
CHAZ PUGLIESE
Komunikacja interpersonalna, czyli o potędze naszego monologu wewnętrznego
prof. ALICJA GAŁĄZKA
KRUCHOŚĆ, ODPORNOŚĆ, czy może ANTYKRUCHOŚĆ? O poszukiwaniu szans na rozwój swojej firmy w czasach ekonomicznej turbulencji
WITOLD MACHLARZ
Konstruktywna komunikacja w mojej klasie.
KATARZYNA GALA
Jak zakuć, żeby nie zapomnieć? Nowe technologie w nauce słówek języków obcych.
TOMASZ STACHOWICZ
Skuteczna komunikacja na rynku konkurencyjnym. Implikacje dla decyzji biznesowych i strategii cenowych
prof. zw. dr hab. ANDRZEJ FALKOWSKI
Precyzja w dobieraniu form gramatycznych kluczem do efektywnej komunikacji w języku angielskim*
PAWEŁ ŁYŚ
Łódź podwodna
BARTŁOMIEJ JANIAK
Mediale Innovation und GER neu als Herausforderungen der Lehrwerkarbeit am Beispiel von „Das Leben“
prof. dr HERRMANN FUNK
Projects for communication
DANIEL STARSKI
“O zarządzaniu kryzysowym i edukacji on-line” – interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
prof. DARIUSZ JEMIELNIAK
prowadzący: WITOLD MACHLARZ
The Mini Hipper, the Periscope Lady and other curiosities in Hippo Stories full of wonderful adventures
MAREK KOKOSIŃSKI
Jak skutecznie przekonywać?
AGNIESZKA ORNATOWSKA
Jak się komunikować i nie zwariować?
JOANNA SKRZELIŃSKA
Lasst sie sprechen! Wie man Anfängern hilft die Schwelle zu durchbrechen
JOANNA ŁUCKA
*sesja nagrana