Program

Zapraszamy do zapoznania się z programem e-Kongresu PASE

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w programie.

sobota, 8 maja 2021 r.

Kolorami oznaczono odpowiednie pokoje, w których odbywać się będą sesje.

Oznaczenia pokoi:

metodyka

metodyka

metodyka

zarządzanie i biznes

personal development

ścieżka niemiecka

godz. 9.00 - 9.50

dr Mariola Bogucka

dr Mariola Bogucka

Uniwersytet Gdański

Landing on Mars 2021: A teacher training session “out of the blue”

dr MARIOLA BOGUCKA

Uniwersytet Gdański

prof. Jacek Pyżalski

prof. Jacek Pyżalski

UAM w Poznaniu

Co się da, a co nie zrobić za pomocą technologii w edukacji?

prof. JACEK PYŻALSKI

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Alex Warren

Alex Warren

National Geographic Learning

Visual Literacy & The Power of the Image

ALEX WARREN

Michał Paradowski

Michał Paradowski

4Results

Szkoda czasu na oglądanie konkurencji, ZADBAJ o SWOJĄ FIRMĘ

MICHAŁ PARADOWSKI

4Results
Dominik Szuliński

Dominik Szuliński

lektor, trener, autor

The power of our words

DOMINIK SZULIŃSKI

Rainer Koch

Rainer Koch

Klett

VERNETZT LERNEN – VERNETZT LEHREN – VERNETZT LEBEN MIT NETZWERK NEU

RAINER KOCH

Klett

godz. 10.00 - 10.50

Karolina Maliszewska

Karolina Maliszewska

Oxford University Press

Do połowy pusta, czy do połowy pełna? Jak zmiana myślenia wpływa na to co osiągamy

KAROLINA MALISZEWSKA

Mihułka Krystyna

prof. Krystyna Mihułka

Uniwersytet Rzeszowski

O wartościach, które nie przemijają! Dobry nauczyciel języka obcego wczoraj i dziś

prof. KRYSTYNA MIHUŁKA

Uniwersytet Rzeszowski

Krzysztof Żmuda

Krzysztof Żmuda

BenQ/Projekcja Sp. z o.o.

szczegóły wkrótce

KRZYSZTOF ŻMUDA

prof. Andrzej Blikle

prof. Andrzej Blikle

PAN

Turkusowa samoorganizacja – również w szkole

prof. ANDRZEJ BLIKLE

Polska Akademia Nauk

dr Paweł Fortuna

dr Paweł Fortuna

Akademia Leona Koźmińskiego

Hey Siri, what does a duck sound like? Sztuczna inteligencja w nauczaniu języka

dr PAWEŁ FORTUNA

Akademia Leona Koźmińskiego

Wanda Wiktorowicz

Wanda Wiktorowicz

Cornelsen

Arbeit mit Strategievideos und Aufgaben zur Binnendifferenzierung in Weitblick B1+ und B2.2.

WANDA WIKTOROWICZ

godz. 11.00 - 11.50

Marta Fiećko-Zawadzka

Marta Fiećko-Zawadzka

metodyk, trener, lektor

Więcej niż tylko nauczyciel języka, czyli wszystkie twarze lidera edukacji językowej

MARTA FIEĆKO-ZAWADZKA

prof. Marta Szymańska

prof. Marta Szymańska

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Język polski z polski.info – prezentacja platformy do uczenia się języka polskiego jako obcego

prof. MARTA SZYMAŃSKA

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Glenn Standish

Glenn Standish

National Geographic Learning

Exploiting the coursebook online

GLENN STANDISH

prof. Piotr Zielonka

Akademia Leona Koźmińskiego

Behaviour design jako narzędzie lidera XXI wieku

prof. PIOTR ZIELONKA

Akademia Leona Koźmińskiego

Alicja Gałązka

prof. Alicja Gałązka

Uniwersytet Śląski

Nauczyciel jako przywódca charyzmatyczny w nowej rzeczywistości społecznej

prof. ALICJA GAŁĄZKA

Uniwersytet Śląski

Karin Ende

Karin Ende

Goethe Institut
Justyna Ciecharowska

Justyna Ciecharowska

Goethe Institut

Das Goethe-Institut und seine Angebote für DaF-Lehrkräfte

KARIN ENDE, JUSTYNA CIECHAROWSKA

godz. 12.00 - 12.50

Katarzyna Gala

Katarzyna Gala

metodyk, tutor, nauczyciel-praktyk

Chcę powiedzieć kilka słów! My słuchamy, a Ty mów! Rozmowa i współpraca z rodzicem online i offline

KATARZYNA GALA

Dorota Matysek

Dorota Matysek

Fiddle with English

DOROTA MATYSEK

Charlotte Murphy

Charlotte Murphy

Oxford University Press

Teaching Advanced Learners – Leading the Way with English File

CHARLOTTE MURPHY

prof. dr hab. Andrzej Falkowski

prof. zw. dr hab. Andrzej Falkowski

Uniwersytet SWPS

Anatomia ceny. Psychologiczne prawidłowości tworzenia strategii cenowych na rynku produktów i usług

prof. zw. dr hab. ANDRZEJ FALKOWSKI

Uniwersytet SWPS

dr Wojciech Glac

dr Wojciech Glac

Uniwersytet Gdański

Nauczycielski mózg – dramat w trzech aktach z happy-endem?

dr WOJCIECH GLAC

Uniwersytet Gdański

Hanna Jałoza

Hanna Jałoza

germanistka, lektorka, trenerka

Deutschunterricht als Bergwanderung? Die Unterrichtsmethoden aus der Perspektive einer Bergwanderführerin

HANNA JAŁOZA

Kolorami oznaczono odpowiednie pokoje, w których odbywać się będą sesje.

Oznaczenia pokoi:

metodyka

metodyka

metodyka

zarządzanie i biznes

personal development

ścieżka niemiecka

godz. 13.00 - 13.50

prof. Małgorzata Pamuła-Behrens

prof. Małgorzata Pamuła-Behrens

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Zrozumieć język polski na lekcjach – nauczanie języka edukacji szkolnej uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji na przykładzie matematyki

prof. MAŁGORZATA PAMUŁA-BEHRENS

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Marcin Zaród

Marcin Zaród

Tarnowska Akademia Nauki

Godziny Rozwoju, gdy nastawienie rozwojowe spotyka projekty pasji

MARCIN ZARÓD

Tarnowska Akademia Nauki

Marta Rosińska

Marta Rosińska

Uniwersytet Łódzki

dr Grzegorz Śpiewak

trener, doradca, autor

Lider myśli, mistrz edukacyjny czy błękitny przywódca? O rolach współczesnego edukatora

MARTA ROSIŃSKA, dr GRZEGORZ ŚPIEWAK

Prof. Dariusz Jemielniak

prof. Dariusz Jemielniak

Akademia Leona Koźmińskiego

Przywództwo w erze dygitalizacji i jego ograniczenia – sesja Q&A

prof. dr. hab. DARIUSZ JEMIELNIAK | Moderator: WITOLD MACHLARZ

Akademia Leona Koźmińskiego

Lindsay Warwick

Lindsay Warwick

Pearson

A Formula for flexibility in exam preparation courses

LINDSAY WARWICK

Pearson
Beata Hadasz

Beata Hadasz

Cornelsen

BlinkLearning bei Cornelsen – Entdecken Sie die digitale Lernplattform und ihre Umsetzung im Unterricht

BEATA HADASZ

godz. 14.00 - 14.50

Daniel Starski

Daniel Starski

Szkoła Języków Obcych Sokrates

Simply inspire

DANIEL STARSKI

Szkoła Języków Obcych Sokrates

Tomasz Stachowicz

Tomasz Stachowicz

Atinea

Czy da się wyjść poza archaiczne fiszki? Metody systematycznego zapamiętywania z 21 wieku

TOMASZ STACHOWICZ

Atinea

Monika Rudnicka

Monika Rudnicka

Early Stage

Boost your lessons for teens with Design Thinking!

MONIKA RUDNICKA

Witold Machlarz

Witold Machlarz

PASE

PRZYWÓDZTWO W ŚWIECIE V.U.C.A. – czyli jak radzić sobie ze zmiennością, niepewnością, złożonością i niejednoznacznością w codziennej praktyce menedżera szkoły językowej

WITOLD MACHLARZ

PASE

dr hab. Piotr Plichta

dr hab. Piotr Plichta

Uniwersytet Wrocławski

Między troską o innych a dbaniem o siebie – o pracy nauczycieli w zwykłych i wyjątkowych czasach

dr hab. PIOTR PLICHTA

Uniwersytet Wrocławski

Christian Seiffert

Christian Seiffert

Klett

Deutsch in Alltag und Beruf mit Linie 1.

CHRISTIAN SEIFFERT

Klett

godz. 15.00 - 15.50

Bartłomiej Janiak

Bartłomiej Janiak

szczegóły wkrótce

BARTŁOMIEJ JANIAK

dr Urszula Kropaczewska

dr Urszula Kropaczewska

wykładowca, trener, coach

Cross-Curricular English Activities

dr URSZULA KROPACZEWSKA

Daniel Vincent

Daniel Vincent

Cambridge University Press

You can say that again! Practical ideas for enhancing students’ speaking

DANIEL VINCENT

Cambridge University Press
dr Renata Trochimiuk

dr Renata Trochimiuk

Akademia Leona Koźmińskiego

Niezmienne temperamenty w ekstremalnie zmiennym świecie

dr RENATA TROCHIMIUK

Akademia Leona Koźmińskiego

Marek Szurawski

Marek Szurawski

dziennikarz, tłumacz, pisarz

Kreatywne uczenie się. Radosna przygoda w świecie wyobraźni

MAREK SZURAWSKI

Anna Życka

trener, mentor, lektor

“ODJAZDOWA” lekcja – AUTONOMICZNY uczeń – PEWNY SIEBIE nauczyciel

ANNA ŻYCKA

godz. 16.00 - 16.50

Helen Jones

Helen Jones

The Anglojęzyczne challenge – teaching native level kids in Poland

HELEN JONES

Joanna Łucka

Joanna Łucka

lektor, metodyk, autor

Podtrzymać ogień – jak zadbać o motywację

JOANNA ŁUCKA

Katie Welch

Katie Welch, Ph.D.

GOŚĆ SPECJALNY

Differentiating Instruction in an Online Mixed-Ability Classroom

KATIE WELCH, Ph.D.

Anna Abramczyk

Anna Abramczyk

Akcja – partycypacja!

ANNA ABRAMCZYK

Magdalena Kaźmierkiewicz

Magdalena Kaźmierkiewicz

TE Sokrates, IATEFL PL

Przewodnik czy towarzysz? O roli metodyka i nauczyciela w przywództwie

MAGDALENA KAŹMIERKIEWICZ

Hanna Jarosz

Hanna Jarosz

Total immersion, czyli całkowite zanurzenie jako metoda nauki na przykładzie języka niemieckiego

HANNA JAROSZ

Oznaczenia pokoi:

metodyka

metodyka

metodyka

zarządzanie i biznes

personal development

ścieżka niemiecka

*sesja nagrana